Terug naar overzicht

Scalehub

‘Het loopt gewoon goed, ik kan niets verzinnen dat nu niet goed gaat. Soms krijg je dan een beetje het gevoel dat je iets moet vinden dat nog beter kan of moet, maar dat is helemaal natuurlijk helemaal niet zo.’

‘Hoe meer klanten, hoe meer service er wordt verwacht’

ScaleHub ontwerpt werkruimtes voor bedrijven in verschillende stadia en omvang. Maar niet elke klant of kantoor is hetzelfde, dus bij het opleveren van verschillende kantoren krijg je verschillende verzoeken op het gebied van ICT. Zo zorgt ScaleHub niet alleen voor een fijne werkplek en lekkere koffie, maar ook voor een snelle en veilige wifiverbinding. Inmiddels heeft ScaleHub acht locaties in de regio Amsterdam en Utrecht, allemaal gemakkelijk bereikbaar en voorzien van wifi van Building Connect.

Toen ScaleHub begon met één enkele verdieping was wifi nog niet zo belangrijk. Het moest gewoon goed werken en de verhuurders namen daar genoegen mee. Maar hoe meer kantoren er verhuurd werden, hoe meer technische vragen oprichter Thom van Wijk kreeg. ‘We faciliteerden wifi, en dat moest goed zijn. Er stonden goede routers, maar er was geen onderhoud of een servicedesk voor het stellen van technische vragen. Soms werd er gevraagd om een extra IP-adres. Dat was moeilijk en daar waren ze niet goed in. Op dat moment zag ik dat er nog veel winst viel te behalen op het gebied van service, vooral voor kleinere gebruikers.’

Thom ging op zoek naar een andere partner en vond deze. De nieuwe partner was beter op het gebied van service en onderhoud, maar met het openen van nieuwe locaties was het noodzakelijk een overstap te maken naar een nog grotere partij. ‘Dagelijks kwamen er belletjes van klanten met een vraag of een verzoek. Het is fijn dat de klant een luisterend oor vindt als het even niet werkt zoals het zou moeten. Dat vonden we bij Building Connect’, aldus Thom.

De kracht van ScaleHub is het aanbieden van flexibele kantoorruimtes. Zodra jouw bedrijf groeit heb je de mogelijkheid te verhuizen naar een andere ruimte. Mocht je tijdelijk minder ruimte nodig hebben, dan verplaats je naar een kleinere werkplek en vice versa. Maar met het veranderen van werkplek komen vaak ook verzoeken voor wijzigingen in het netwerk. De Building Connect servicedesk zorgt ervoor dat alle mutaties snel en feilloos doorgevoerd worden. De engineers kunnen snel schakelen met techneuten en dat zorgt voor meer vertrouwen van de klant.

Inmiddels heeft elke ScaleHub locatie een Building Connect accountmanager. Bij het inhuizen van een nieuwe huurder wordt er een afspraak gemaakt tussen de huurder, de accountmanager en een engineer zodat de huurder direct aan de slag kan.

Snel en flexibel schakelen; een kernwaarde van zowel ScaleHub als van Building Connect.

Andere verhalen

CBRE Property Management 

Narrowcasting is een manier om jouw bezoekers én medewerkers te informeren over...

Lees meer

Neoo

Starten met de herontwikkeling van de voormalige Hudson Bay in hartje Rotterdam, dat...

Lees meer