Terug naar overzicht

CBRE Property Management 

‘We spreken dezelfde taal, ik heb het gevoel dat we gelijkwaardige partners zijn. Building Connect kent de weg, wij vragen iets en het wordt uitgevoerd. De engineers weten waar ze moeten zijn, ze lopen binnen en het probleem is snel opgelost.   ’

Narrowcasting is een manier om jouw bezoekers én medewerkers te informeren over alles dat jouw organisatie bezighoudt en nog heel veel meer. Jouw klanten persoonlijk welkom heten op de schermen bij de receptie? Realtime zien of de bezoekers een paraplu mee naar buiten moeten nemen of de ontruimingsoefening van volgende week duidelijk aankondigen? Het kan niet groot genoeg, met narrowcasting van Building Connect heb je de mogelijkheid jouw content te tonen op schermen die je over de hele muur kunt uitspreiden, in de lifthal kan hangen en zo jouw boodschap benadrukken.

Lieke Poppe, community manager bij CBRE Property Management, zorgt er dagelijks voor dat huurders en gebruikers niet alleen goed, maar ook leuk werken in bedrijfsverzamelgebouw Delftse Poort in Rotterdam. Naast het organiseren van borrels en evenementen is zij ook verantwoordelijk voor marketing en communicatie. Een onderdeel van communicatie is het bijhouden van de narrowcasting en het creëren van content voor alle schermen binnen Delftse Poort.

‘Building Connect denkt in elke fase goed mee. Content creatie doen we zelf maar de hulp bij het plaatsen ervan is in goede handen. Daarnaast denken ze goed mee bij het oplossen van problemen. Bij defecte schermen is duidelijk bij wie we moeten zijn en er wordt direct gewerkt naar een oplossing’, aldus Lieke.

Naast de videowall in de hal hangen door het hele pand schermen voor wayfinding en signing. Delftse Poort maakt gebruikt van gepersonaliseerde widgets. Deze sjablonen zijn ontwikkeld in samenwerking met het communicatiebureau van CBRE Investment Management. Inmiddels is de volledige huisstijl doorgevoerd in het hele gebouw. Op alle schermen is dezelfde vormgeving gebruikt, iets dat zeker bijdraagt aan de herkenbaarheid.

Bij de ingang op de begane grond hangen schermen met logo’s van huurders inclusief in welke toren de huurder gevestigd is. Bezoekers van de horeca zien de laatste aanbiedingen op de schermen in het restaurant en bij de lift worden de aankomende evenementen en het laatste nieuws getoond.

Andere verhalen

Neoo

Starten met de herontwikkeling van de voormalige Hudson Bay in hartje Rotterdam, dat...

Lees meer

Scalehub

‘Hoe meer klanten, hoe meer service er wordt verwacht’ ScaleHub ontwerpt...

Lees meer